Kontakty

18. a 19. 2. 2017 pro své členy a příznivce

LYŽAŘSKÉHO PŘEJEZDU
 JIZERSKÝCH HOR A KRKONOŠ

Letošní 39. ročník bude opět jako vloni pouze přejezdem Krkonoš. K tomuto rozhodnutí jsem se vrátil proto, protože v Jizerských horách se letos v našem termínu jede mimořádně přesunutá Jizerská padesátka a pořadatelé nás nepustí do jizerských stop. Přesto věřím, že jsem trasu zvolil dobře a přejezd si užijeme. Tak jdeme na to!!!

I.etapa – sobota 18.2.2017
   Ráno 18.2.2017 se sejdeme na staropackém nádraží a pojedeme vlakem v 6:34 ze Staré Paky do Vrchlabí s přestupem v Kunčicích nad Labem (příjezd 7:18). Tam se pěšky přesuneme na autobusové nádraží a autobusem v 7:31 vyjedeme směr Špindlerův Mlýn (příjezd 7:54). Tady opět přestoupíme v 8:30 na autobus na Špindlerovu boudu, kde vystoupíme v 8:52. Obujeme ski a vydáme se do stopy.
   Od Špindlerovy boudy (0 km) vyrazíme přes Petrovu boudu, Ptačí kámen, Martinovu boudu (5 km) a na Labskou boudu (7,6 km). Tady bychom se mohli krátce občerstvit v místním bufetu.
   Po krátkém občerstvení začneme stoupat ke křižovatce Labská louka (8,3 km). Odtud přejedeme přímo k Vosecké boudě (10.6 km). Tady nás bude přes Krakonošovu snídani (12,9 km) a křižovatku Luboch (15,6 km) k Mumlavské boudě (17,6 km) čekat jen krásný sjezd a samé klesání.
   Harrachovem přeneseme ski pod skokanské můstky, kde navštívíme Pivnici U Krtka (19,5 km), kterou přece nemůžeme minout.
   Po doplnění vypocených tekutit se vydáme náročným stoupáním Janovou cestou na hřeben. Po běžeckých tratích postupně projdeme přes křižovatku Na Kamlu (22,9 km), křižovatku u sjezdovky (24,1 km) na křižovatku Studenov na Kasárnách (27 km).
   Na Kasárnách uvidíme. Osobně bych doporučil přímé pokračování bez zastávky po Krkonošské magistrále nad Staropackou boudu (28,4 km) a sjet lesem do našeho cíle na Staropacké boudě.
   Délka dlouhé trasy je asi 29.4 km.

Alternativní trasa: není stanovena, na trase lze od Labské louky nebo Krakonošovy snídaně vždy odbočit a trasu si zkrátit.

II. etapa – neděle 19.2.2017
   Trasa druhé etapy našeho přejezdu není naplánovaná. Dohodneme se večer při hodnocení uplynulého dne na Staropacké boudě. Na zvážení je několik variant, například cesta přes Horní Mísečky, Rovinku do Vrchlabí. Tuto trasu jsme již dlouho nejeli. Možná je i oblíbená trasa přes Dvoračky a Rezek do Hrabačova. Také můžeme jet náročnější trasu Kládovkou a Terexem přes Jakuszyce na harrachovské nádraží.
   Jediné co je jisté je start v 9:00 hodin.

Poznámka: Trasy obou etap budou v případě potřeby přizpůsobeny požadavkům lyžníků nebo sněhovým a povětrnostním podmínkám.

S lyžařskými pozdravy „SKOL“ a „AŤ TO FRČÍ !“

Vejšlap

07.01.2024:
Zpráva o činnosti OL za rok 2023
Do sekce "Ke stažení" byla vložena Zpráva o činnosti Oddílu lyžování TJ Sokol Stará Paka z.s. za rok 2023.

06.01.2024:
Termíny brigád

10.01.2020:
Stanovy
Stanovy Oddílu lyžování odhlasované na výroční členské schůzi 10.1.2020.